петак, 30. јануар 2015.

Odbojka!!

A sada malo o sportu kojim se bavim....
Pocela sam da se bavim odbojkom pre tri godine.Prve godine sam trenirala u OK,,Bataljon`` a zadnje dve treniram  OK,,Tehnicar``.Razni su razlozi zbog mog premestaja mada cemo sledecemo prilikom o tome,trenutno ovo pisem jer zelim da citaoce malo bolje upoznam sa odbojkom i njenim osobinama.Poznati bivsi odbojkas Vanja Grbic je rekao da:Linija odbojkaškog terena nije samo obična linija,ona deli svet vitezova i svet običnih ljudi. Da bi prekoračio tu liniju,moraš da budeš hrabar i spreman da pogrešiš,i svaki korak koji napraviš moraš da budeš od 100% pa na gore,ili postani običan!'
U odbojci postoji nekoliko pozicija a ja se trenutno nalazim na poziciji libera.
Nesto o liberu:
  • Nakon Olimpijskih igara u Atlanti 1996. FIVB je za predstojeće Olimpijske igre u Sydneyu 2000. godine uveo novog specijalnog igrača: libera. Libera je lako prepoznati na terenu jer nosi različitu boju dresa od svojih suigrača i uvek se nalazi u stražnjem dijelu terena gdje može zamijeniti bilo kojeg igrača. Libero ne smije servirati, smečirati niti se rotirati s igračima na prvoj liniji terena, ali igra vrlo važnu ulogu u prijemu protivničkog servisa i obrani polja. Libero je uveden da bi uz pomoć bolje obrane polja poeni duže trajali i da bi se dala prilika i nižim igračima koji u današnje vrijeme nemaju velike šanse uspjeti kao napadači ili općenito igrači prve linije. Za libera nije potrebno tražiti zamjenu kao za ostale igrače, nego on može ulaziti bez najavljene zamjene.
    Negde se nalazi jekavski izgovor jer je ovo kopirano sa Wikipedie.

7 коментара:

  1. Super post! Bas je dobro to sto si pisala o odbojci i sto si kazala citaocima nesto o tebi. Lepo je sto si sve upoznala malo sa odbojkom! ♥

    ОдговориИзбриши
  2. odlično si bgm to opisala sve hahah ja sam najlošija u košarci pa poslije nje u odbojci a u ruukometu se još nisam iskušala kako treba ,mislim prije sam mislila da znam barem nekako igrati ali se ispostavilo da sam grozna haha tako da ,svaka čast ti na takvoj igri,kako sam skontala ti si glavna tu :D
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma (i da odličan post :D )

    ОдговориИзбриши
  3. Post mi je lep.Upoznala so me malo vise s odbojkom.
    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post. Sviđa mi se kako s ošpisala odbojku kao sport. Bravo
    suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши